Shop Mobile More Submit  Join Login
Part of you... by PirateCaptainJess Part of you... by PirateCaptainJess
My favorite couple... *cry!!*
Asuma and Kurenai

((sorry for the spoiler if you haven't read up on the manga...))
Add a Comment:
 
:icontintinfangirl:
tintinfangirl Featured By Owner Mar 15, 2015  Student Artist
Awwwww <3 I wish he didn't die :(
Reply
:iconmonstrenga-do-lago:
Monstrenga-Do-Lago Featured By Owner Nov 26, 2012  Hobbyist Traditional Artist
You know, I was wandering around and found this fanart. I was a little sad because it reminds me of the death of Asuma-sensei ... T-X
But anyway, it was very beautiful, congratulations!
Reply
:iconshiako-sama:
Shiako-sama Featured By Owner Oct 6, 2012  Hobbyist Traditional Artist
*awwwwwwww* :iconsadplz: *crying*
I can't say a word... :cries:
Reply
:iconkey0fdestiny13:
key0fdestiny13 Featured By Owner May 19, 2012  Hobbyist
I cried, beautiful work <3
Reply
:iconinaminei:
INamineI Featured By Owner Jan 28, 2012
Very beautiful. :)
Reply
:iconkurtblaine97:
KurtBlaine97 Featured By Owner Sep 17, 2011
Aww!!! :heart: i miss Asuma :heart:
Reply
:iconmariapereira:
MariaPereira Featured By Owner Aug 6, 2011  Student General Artist
:') I love this!
Reply
:iconkariiyumi:
KariiYumi Featured By Owner Jun 29, 2011
awwww
Reply
:icontsukiyoswift:
tsukiyoSWIFT Featured By Owner May 31, 2011
this iz awsum
i cried wenasuma died...
and poor kurenai
Reply
:iconkuro-kai08:
kuro-kai08 Featured By Owner May 9, 2011
awesome
Reply
:iconboss-nass:
Boss-Nass Featured By Owner Apr 5, 2011
They should have a warning for spoilers. Seriously... double spoiler here.
Reply
:icon3rka27:
3rka27 Featured By Owner Feb 27, 2011
it's beautiful!!! I love it
Reply
:iconpiratecaptainjess:
PirateCaptainJess Featured By Owner Feb 27, 2011
Thanks!!
Reply
:icongaarafangirl93:
Gaarafangirl93 Featured By Owner Oct 21, 2010
I want Asuma back!!!He was awesome!Anyways like the sketch!
Reply
:iconharunako:
Harunako Featured By Owner Oct 21, 2010
T_T Asuma...
Reply
:iconfaeries-and-phantoms:
Awwww......:iconcryingplz:
Reply
:iconpiratecaptainjess:
PirateCaptainJess Featured By Owner Oct 21, 2010
i know!!! :'(
so sad...
Reply
:iconfaeries-and-phantoms:
Yeah, I cried soo badly during that whole arc.....:cries:
Reply
:iconchecker-bee:
Checker-Bee Featured By Owner Sep 21, 2010  Hobbyist General Artist
i was so sad at that part!!! They were so cute together! This and all ur other drawings are so amazing!
Reply
:iconpiratecaptainjess:
PirateCaptainJess Featured By Owner Sep 21, 2010
Yeah! I can't believe that happened!! Thanks :)
Reply
:iconkirukakiru:
Kirukakiru Featured By Owner Aug 11, 2010  Hobbyist Digital Artist
oh my gosh this makes me sooo sad, and yet kinda sorta happy....... TT.TT
Reply
:iconsexyvic:
sexyvic Featured By Owner Feb 10, 2010
Awww!!" T_T thiis is soo Beautiful and sad, at the samee time!! U_U
Reply
:iconpiratecaptainjess:
PirateCaptainJess Featured By Owner Feb 12, 2010
i knowwwwwwww. i was very sad when i read about that
Reply
:iconsexyvic:
sexyvic Featured By Owner Feb 12, 2010
Yeees!! and the sadest part is that Asuma's child is gonna live without knowing his father!!! O____O
Reply
:iconmoumou38:
Moumou38 Featured By Owner May 16, 2009  Hobbyist Digital Artist
perfect !!! I'm in love with your drawing !
Reply
:iconthylacina:
Thylacina Featured By Owner May 13, 2009
WAAAGGGH! *cries* This is so beautiful but sooo sad! Why did they have to kill off Asuma! :(
Reply
:iconkremia:
kremia Featured By Owner Oct 29, 2008  Hobbyist General Artist
beautiful but very sad picture:sniff: Poor Asuma...
Reply
:iconpiratecaptainjess:
PirateCaptainJess Featured By Owner Oct 29, 2008
Thanks! Yeah, i was really sad :(
Reply
:icontoki-the-baker:
Toki-the-baker Featured By Owner Sep 2, 2008
So sad, but sweet. Shikamaru is gonna be one hell of an uncle to that kid. "Shika-Ojisan! Teach me how to use exploding tags again?" "NUUU!!!"
Reply
:iconpiratecaptainjess:
PirateCaptainJess Featured By Owner Sep 3, 2008
haha oh yeah... He seems like the awesome-uncle type =D
Reply
:iconhinata-fangirl:
Hinata-Fangirl Featured By Owner Jun 26, 2008
I love this pairing but it's so sad!
Reply
:iconpiratecaptainjess:
PirateCaptainJess Featured By Owner Jun 29, 2008
Yeah... it is =(
Reply
:iconfacethis:
Facethis Featured By Owner Jun 24, 2008
Does this happen in naruto shippuuden ??
Reply
:iconpiratecaptainjess:
PirateCaptainJess Featured By Owner Jun 24, 2008
unfortunately.... yes, yes it does. It upset me :(
Reply
:iconfacethis:
Facethis Featured By Owner Jun 26, 2008
Asum dies :' (
Reply
:iconfreakish--jinx:
freakish--JINX Featured By Owner May 13, 2008
This is unbelievably touching and beautiful.
*tear
Reply
:iconpiratecaptainjess:
PirateCaptainJess Featured By Owner May 14, 2008
Thanks a lot!
:'(
Reply
:iconlittlehebi:
littlehebi Featured By Owner May 1, 2008  Hobbyist Traditional Artist
I MISS ASUMA TT^TT DOSH'TE, KISHIMOTO-SAAAAAN?!?!?!?!
Pretty cool ;P I just want to know does this really happen in the manga/series ? (the pregnancy that is xD )
Reply
:iconpiratecaptainjess:
PirateCaptainJess Featured By Owner May 8, 2008
Thanks!!! and heck yes, it does!!! I'm so excited!!! :D Although, when they tell you about it she's not nearly this far along...
Reply
:iconlittlehebi:
littlehebi Featured By Owner May 8, 2008  Hobbyist Traditional Artist
Cool!!! Thanks for the answer ^^
Reply
:iconinoueyumichan:
InoueYumiChan Featured By Owner Apr 6, 2008
Aaaaw! It's so sweet and Beautiful! I love it! :w00t:
Reply
:iconpiratecaptainjess:
PirateCaptainJess Featured By Owner Apr 6, 2008
:) thanks!!!
Reply
:iconpaladinartea:
PaladinArtea Featured By Owner Apr 3, 2008
:( I feel so bad for Kurenai.
Reply
:icondyslektyk007:
dyslektyk007 Featured By Owner Apr 2, 2008
awww
I'll never forgive Kishimoto that he killed Asuma
:+fav:
Reply
:iconpiratecaptainjess:
PirateCaptainJess Featured By Owner Apr 2, 2008
Yeah... I was totally shocked. :(
Reply
:iconxjillyxbeansx:
xJillyxBeansx Featured By Owner Apr 1, 2008   Traditional Artist
awwww *-*
Reply
:iconpiratecaptainjess:
PirateCaptainJess Featured By Owner Apr 1, 2008
:) yeah... i feel so bad for Kurenai
Reply
:icongembili:
gembili Featured By Owner Apr 1, 2008
five stars!! you drew his ghost nicely
Reply
:iconpiratecaptainjess:
PirateCaptainJess Featured By Owner Apr 1, 2008
Yay! :dance: thanks!
Reply
:iconkatie-cuddles:
Katie-Cuddles Featured By Owner Apr 1, 2008
I havent read the manga, but this is amazing! how long did it take you to do?
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 31, 2008
Image Size
218 KB
Resolution
609×704
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,311 (1 today)
Favourites
311 (who?)
Comments
58
Downloads
67
×